Tuo myyntisi tähän päivään

Myynnin automaatiot
Inkman Solutions

Täysi A-Z ratkaisu myyntiputkesi atuomatisointiin

Kiinnostus liidiksi - Liidit konversioksi - Konversiot kaupoiksi

Inkman Solutions - Ratkaisut

A-Z Ratkaisumme

Ratkaisumme koko myyntiputken automaatioon alkaa, kun asiakas esittää kiinnostusta, ja loppuu kun asiakas on ostanut tuotteen.

Kaikki se, mitä näiden kahden toiminnon väliin jää, on täysin optimoitu.

Aloita ilmaiseksi tästä

Keräsimme tähän ohjekirjaan kaiken, mitä sinun pitää

automaatiosta ymmärtää juuri nyt.

Opit tämän avulla termistön, markkinan kehityksen sekä miten ottaa ensimmäiset askeleet.

Counter
0+
Kahvikuppia juotu
Counter
0+
Tuntia automatisoitu
Counter
0€
Arvoa luotu

A-Z Ratkaisumme

Näin Inkman Solutions tehostaisi yrityksenne myyntiputken

Step 1

KAIKKI Kiinnostuneet Myyntiputkeen

Miten?
Kun kiinnostunut pohtii astuuko myyntiputkeen:

Ymmärretään ja luodaan täydellinen asiakaprofiili

Luodaan uudet Hookit ja Mainoskonseptit

Luodaan asiakkaalle arvoa ilmaiseksi ja nopeasti
Madalletaan ensimmäisen kontaktin kynnystä

Kaikki kiinnostuneet asiakkaat saadaan myyntiputkeen

Menetät 75% kiinnostuneista...

koska...


1. Kynnys tehdä ensimmäinen kontakti yrityksen kanssa on liian suuri

2. Mainonnan tai nettisivun ohjaus on epäselvää tai ei miellytä asiakasta

3. Asiakas ei koe saavansa lisäarvoa

4. Kontaktin tekeminen tuntuu hitaalta ja vaivalloiselta ❌

Yksinkertaista ja vanhanaikaista...


1. Monimutkaiset tai ei brändätyt kontaktipisteet

2. Asiakkaalla ei ole interaktiivista tapaa ottaa yhteyttä

3. Rajoittunut CRM integraatio kun liidi konversoituu

4. Hidas ja manuaalinen yhteydenotto

Step 2

Kerätään liidi

Miten?
Kun liidi astuu myyntiputkeen:

Tuodaan liidi brändättyyn ja simppelliin myyntiputkeen
Päivitetään liidin automaattisesti CRM:ään

Liidi kategorioidaan ja follow up kampanjat suunnitellaan kiinnostuksen perusteella

Myyntiputki pidetään simppelinä ja helppona asiakkaalle, ja yritykselle

Step 3

Lämmitetään ja
Konversoidaan liidi minuuteissa

Miten?
Kun liidi on antanut tietonsa:

Räätälöity kontaktointi alle minuutissa
Liidi ohjataan selkeästi CTA:n kautta konversioon

Automaattinen, tehokas ja personoitu follow-Up kampanja

Liidi liikkuu CRM:ssä automaattisesti

Liidi on lämmin ja konversoitunut

Asiakas haluaa nopeutta
Tarjoat

hidasta ja geneeristä


1. Liidin kontaktointi on geneeristä eikä personoitua

2. Manuaalinen kontaktointi on hidasta ja keskimääin kestää 24-72h

3. Follow up kampanja on manuaalinen ja epäjohdonmukainen

4. Liidin päivittäminen CRM:ään vie tunteja ja tieto on laadutonta❌

Vaikea ja manuaalinen konversio


1. Konversio tapahtuu manuaalisesti monimutkaisiin kalentereihin

2. Manuaalinen muistuttaminen ➡️ Enemmän no show asiakkaita

3. Jos liidi konversoituu, myyjällä ei ole alustavaa tietoa asiakkaasta ja aloittaa nollasta

4. Manuaalinen CRM:n päivittäninen vie aikaa, ja heikentää tiedon laatua ❌

Step 4

Automatisoidaan

Konversion toteutus

Miten?
Kun konversio tapahtuu:

Helppo ajanvaraus automaattisesti myyjän kalenteriin

Automaattinen briiffi myyjälle asiakkaasta
Automaattiset muistutukset asiakkaalle ja myyjälle

Automaattiset CRM:ssä päivitykset liidin tilasta

Asiakas kartalla + myyjä kartalla = Helppo klousaus

Lopputulos:
Olet tehnyt 0 minuuttia työtä, kun:

Automatisoitu myyntiputki:

✅ Asiakas on mennyt vaivattoman, brändätyn ja ammattimaisen myyntiputkesi läpi

Asiakas on lämmin ja valmis ostamaan

✅ Myyjällä on hyvät pohjatiedot asiakkaan tilanteesta, edessä helpompi klousaus

✅ Sinulla on CRM:ssä kattavat ja ajankohtaiset tiedot asiakkaista eri kategorioissa

Manuaalinen myyntiputki ❌

Asiakas ei astunut myyntiputkeen, koska hän ei koe saavansa siitä hyötyä

❌ Asiakas eksyy myyntiputkeen eikä konversoidu

❌ Asiakas haluaa tapaamisen, mutta on skeptinen, kylmä, pelokas tekemään päätöstä

❌ CRM:n päivittäminen on laadutonta ja tehotonta, eikä tuota lisäarvoa yritykselle

Miten pääsen alkuun?

Olemme laatineet käsikirjan, jonka lukemalla pääset alkuun. Ymmärrät lukemisen jälkeen termistön, miten markkina kehittyy, ja miten voit aloittaa myynnin automaation jo tänään.

Kiinnostus liidiksi - Liidit konversioksi - Konversiot kaupoiksi

Seuraava askel - Tapaaminen

Jutellaan?

Mitä tapaamisessa käydään läpi?

Missä mennään?
Käydään teidän nykyinen myyntiputki läpi

Miten voimme auttaa?

Käydään läpi miten voisimme tuoda myyntiputkenn tähän päivään

Seuraavat askeleet...
Mikäli löydämme sopivan ratkaisun, käydään läpi käytännön toteutusmahdollisuudet..

Ja aletaan hommiin!

Miten onboarding tapahtuu?

Myyntiputkenne on päivitetty viimeistään 15 päivän jälkeen.

Tämän jälkeen aloitamme tarkan 15 päivän monitoring jakson, jotta kaikki toimii suunnitellusti.

Miten jatkon kanssa?

Kun liiditavoite on saavutettu, saatte meiltä jatkuvassa yhteistyössä...

📊 Kuukausiraportin toiminnasta

🔁 Myyntiputken Optimoinnin

🤖 Uudet tekoälytuotteet käyttöön heti

kun ne tuovat lisäarvoa

© 2025 Inkman Solutions - All rights reserved.